Publicitate Bachelor & Master în Londra (Advertising)

Sunteți interesat de cursuri în afara Londrei?
93 Cursuri de Publicitate în Marea Britanie.
  • The Difference Between Digital Marketing and Traditional Advertising
    1/2
  • PUBLIC RELATIONS vs. Advertising vs.Marketing
    2/2

Locuri de muncă și perspective de carieră

Perspective de carieră în Publicitate

La 15 luni de la terminarea școlii, absolvenții din acest domeniu au fost întrebați despre locul lor de muncă actual, despre ceea ce fac, și dacă activitățile și perspectivele lor au o legătură directă cu studiile finalizate.

Locuri de muncă actuale

Dintre absolvenții de Publicitate care au indicat că lucrează, procentul de mai jos reprezintă numărul celor care sunt „de acord" sau „total de acord" cu afirmațiile despre locul lor de muncă.

Specializări în Publicitate

  • Mass Communications
  • Psihologia pieței și a publicității
  • Design publicitar
  • Comunicare de marcă
  • Publicitate creativă
  • Publicitate în comunicarea internațională
  • Marketing și publicitate
  • Design și comunicare vizuală
  • Publicitate și branding
  • Publicitate în domeniul modei
  • Media audiovizuale
  • Publicitate și relații publice

Competențe pe care absolvenții le consideră utile în activitatea lor în Publicitate

  • Abilități de comunicare
  • Creativitate
  • Capacitatea de a accepta criticile
  • Abilități analitice și cantitative Cunoașterea tendințelor din mass- media
  • Abilități de rezolvare a problemelor
  • Creativitate
  • Lucrul în echipă
  • Ascultare activă
  • Competențe informatice
  • Competențe în domeniul social media
  • Conștiință comercială

Nivelul de calificare necesar pentru ocuparea postului după 15 luni

Dintre absolvenții de Publicitate care au indicat că lucrează, procentul de mai jos reprezintă numărul de locuri de muncă înalt calificate față de cele necalificate (Unistats).

Locuri de muncă ale absolvenților de Publicitate (15 luni după absolvire)

Exemplul de mai jos se bazează pe toți absolvenții de Publicitate la University College Birmingham

35% Manageri, directori și înalți funcționari
10% Profesioniști în domeniul tehnologiei informației
10% Profesioniști în gestionarea proiectelor de afaceri și financiare
10% Profesioniști din domeniul mass-media
10% Ocupații în domeniul vânzărilor
10% Profesioniști asociați în afaceri și servicii publice
10% Ocupații elementare

Cerințe de intrare / Admitere

Obțineți sfaturi cu privire la ce cursuri fundamentale sunt cele mai potrivite pentru a studia în continuare la Publicitate, dacă nu îndepliniți cerințele minime în ceea ce privește scorul UCAS, A levels sau cerințele de limbă engleză.

Design interior

Costul ridicat al chiriilor din Londra are cel mai mare impact asupra costurilor totale. Locuința aleasă în Londra va conta foarte mult în ceea ce privește costurile de trai. Cei care studiază în Londra plătesc în medie cu 67% mai mult pe chirie decât studenții din restul Regatului Unit. Costurile totale de trai ale studenților în Londra vor fi cu aproximativ 34% mai mari decât în restul țării.