Cursuri online pentru titlu de licență și master în Predarea nevoilor speciale în Marea Britanie (Special needs teaching)

  • Career as a Special Educator
    1/3
  • A day in the life of a Special Education teacher
    2/3
  • Special education teachers: More than just a job
    3/3

Salariu

În principal, pe baza datelor salariale ale studenților universitari

Nivelul de salarizare al tuturor absolvenților de Predarea nevoilor speciale din Marea Britanie (în principal licențiați)

  15 luni de la absolvire 3 ani după absolvire 5 ani de la absolvire
Salariul mediu £26506 £24514 £28116
Interval de 25-75 procente £24888 - £29177 £18792 - £27897 £20130 - £32846

Nivelul de salarizare al tuturor absolvenților din Marea Britanie la toate disciplinele

  15 luni de la absolvire 3 ani după absolvire 5 ani de la absolvire
Salariul mediu £27174 £24936 £29360
Interval de 25-75 procente £24792 - £28438 £21341 - £26357 £23053 - £32609

Locuri de muncă și perspective de carieră

Perspective de carieră în Predarea nevoilor speciale

La 15 luni de la terminarea școlii, absolvenții din acest domeniu au fost întrebați despre locul lor de muncă actual, despre ceea ce fac, și dacă activitățile și perspectivele lor au o legătură directă cu studiile finalizate.

Locuri de muncă actuale

Dintre absolvenții de Predarea nevoilor speciale care au indicat că lucrează, procentul de mai jos reprezintă numărul celor care sunt „de acord" sau „total de acord" cu afirmațiile despre locul lor de muncă.

Cerințe de intrare / Admitere

Obțineți sfaturi cu privire la ce cursuri fundamentale sunt cele mai potrivite pentru a studia în continuare la Predarea nevoilor speciale, dacă nu îndepliniți cerințele minime în ceea ce privește scorul UCAS, A levels sau cerințele de limbă engleză.

Design interior

  • Următoarele diplome sunt oferite pentru studii de Predarea nevoilor speciale:
  • Bachelor of Arts (Honours) - BA (Hons)
  • Postgraduate Certificate - PgCert
  • Master of Arts - MA

Potrivit unui studiu realizat în SUA de Universitatea Northeastern în 2019, 83% dintre directorii de firme au considerat că o diplomă online a unei instituții bine cunoscute are aceeași valoare ca o diplomă echivalentă, obținută în campus. Același studiu a constatat că reputația diplomelor online a crescut foarte mult în ultimul deceniu. Reputația instituției este, în general, mai importantă decât faptul că diploma este obținută online. Pandemia de Covid a șters orice stigmat pe care educația online l-ar fi putut avea în trecut.