Marketing alimentar Cursuri de licență în Marea Britanie - Burse și masterate (Food marketing)

Program Universitate Satisfacția stu­denților În șo­maj Abandon șco­lar Taxa de școlarizare (Inter­național) Tariful UCAS Oraș
BSc (Hons)
(Newcastle University)
72% 0% 10% - 156 Newcastle În campus cu normă întreagă
BSc (Hons)
(Sheffield Hallam University)
79% - 3% - 102 Sheffield În campus cu normă întreagă
BSc (Hons)
(Sheffield Hallam University)
79% - 3% - 102 Sheffield În campus cu normă întreagă
BSc (Hons)
(University of Reading)
- - - £19500 - Reading În campus cu normă întreagă
BSc (Hons)
(University of Reading)
- - - £19500 - Reading În campus cu normă întreagă
BSc (Hons)
(University of Reading)
- - - £19500 - Reading În campus cu normă întreagă
BSc (Hons)
(Harper Adams University)
- - - £11250 - Newport În campus cu normă întreagă
BSc (Hons)
(Harper Adams University)
- - - £11250 - Newport În campus cu normă întreagă
BSc (Hons)
(University of Reading)
- - - £19500 - Reading În campus cu normă întreagă
BA
(Sheffield Hallam University)
- - - £14415 - Sheffield În campus cu normă întreagă
  • Career in food marketing following a BA (Hons) in Marketing with sociology -- Baxter's
    1/3
  • A student's view of BSc (Hons) Food Marketing and Product Development at Sheffield Hallam University
    2/3
  • What is Food Marketing? Food Marketing Explained!
    3/3

Salariu

În primul rând pe baza datelor salariale ale studenților de la licență

Nivelul de salarizare al tuturor absolvenților de Marketing alimentar din Marea Britanie (în principal licențiați)

  15 luni de la absolvire 3 ani după absolvire 5 ani de la absolvire
Salariul mediu £22971 £23942 £28323
Interval de 25-75 procente £19988 - £25515 £19374 - £29472 £22352 - £36875

Nivelul de salarizare al tuturor absolvenților din Marea Britanie la toate disciplinele

  15 luni de la absolvire 3 ani după absolvire 5 ani de la absolvire
Salariul mediu £22648 £24802 £30297
Interval de 25-75 procente £19897 - £25507 £20459 - £29989 £23994 - £38146

Locuri de muncă și perspective de carieră

Perspective de carieră în Marketing alimentar

La 15 luni de la terminarea școlii, absolvenții din acest domeniu au fost întrebați despre locul lor de muncă actual, despre ceea ce fac, și dacă activitățile și perspectivele lor au o legătură directă cu studiile finalizate.

Locuri de muncă actuale

Dintre absolvenții de Marketing alimentar care au indicat că lucrează, procentul de mai jos reprezintă numărul celor care sunt „de acord" sau „total de acord" cu afirmațiile despre locul lor de muncă.

Angajatori tipici ai absolvenților de Marketing alimentar

  • magazine de alimente
  • Retaileri
  • Lanțuri de restaurante
  • Producători de produse alimentare
  • Distribuitori cu ridicata

Locuri de muncă ale absolvenților de Marketing alimentar (15 luni după absolvire)

Exemplul de mai jos se bazează pe toți absolvenții de Marketing alimentar la Anglia Ruskin University

45% Profesioniști asociați în afaceri și servicii publice
15% Ocupații elementare
15% Profesioniști în afaceri, cercetare și administrație
5% Ocupații administrative
5% Manageri, directori și înalți funcționari
5% Profesioniști în domeniul tehnologiei informației

Notarea și timpul de studiu

Distribuția notelor

Studenții de la Marketing alimentar din Marea Britanie au primit următoarele note.

Cerințe de intrare / Admitere

Tariful UCAS al studenților acceptați pentru Marketing alimentar


Obțineți sfaturi cu privire la care cursuri de fundație sunt cele mai bune pentru tine pentru a studia în continuare Marketing alimentar. Dacă nu îndepliniți cerințele minime în ceea ce privește punctajul UCAS, A levels sau cerințele de limbă engleză.

Design interior

Salariul mediu al absolvenților de Marketing alimentar a fost de £22971 la 15 luni după absolvire, £23942 la 3 ani după absolvire și £28323 la 5 ani după absolvire.

  • Următoarele diplome sunt oferite pentru studii de Marketing alimentar:
  • Bachelor of Science (Honours) - BSc (Hons)
  • Bachelor of Arts - BA

Cursul - BSc (Hons) la a primit cea mai bună evaluare în rândul tuturor absolvenților în National Student Survey 2022, cu un punctaj de 79 din 100 de la 95 respondenți.