Lancaster University
Psihologia publicității MSc
Lancaster University - Lancaster University

Forme de curs oferite

Informații principale despre curs

Descrierea cursului

Publicitatea este pretutindeni. Întotdeauna trecătoare, uneori banală, dar poate fi incredibil de puternică în a ne schimba percepțiile, convingerile și comportamentul. Prin intermediul acestui program, veți dezvolta o înțelegere avansată a modului în care publicitatea afectează mintea umană, oferindu-vă o perspectivă unică și valoroasă asupra industriei.

Acest curs unic oferă o interfață între teorie și practică, înțelegere și abilități, oferindu-vă o bază temeinică în psihologia care stă la baza persuasiunii, în contextul modului în care aceasta este aplicată - și cum ar putea fi aplicată mai radical - în industria comunicării.

Cursul combină "schimbul de cunoștințe" în grupuri mici cu predarea inovatoare condusă de studenți, construită în jurul expertizei noastre remarcabile în ceea ce privește aspectele cognitive, de dezvoltare, sociale și neuropsihologice ale publicității. Veți beneficia de perspective și contribuții din partea cercetătorilor academici, a practicienilor experimentați în domeniul publicității, precum și de cercetări originale orientate spre comerț.

Studiind o combinație de module bazate pe competențe și teorie, veți dezvolta un nivel ridicat de înțelegere tehnică a disciplinei. Veți avea ocazia să exersați și să vă dezvoltați abilitățile analitice și de interpretare, alături de module care vă vor spori capacitatea de a efectua și de a prezenta cercetări în domeniul psihologiei.

Cunoștințele și înțelegerea psihologiei publicității și a teoriei publicității se vor dezvolta, de asemenea, pe măsură ce vă veți implica în modulele de specialitate axate pe aceste subiecte. Studierea relației dintre publicitate și mintea umană și aplicarea cunoștințelor dobândite la strategia publicitară, poziționarea, marca și comunicările de marketing vă vor pregăti pentru lumea competitivă a publicității și marketingului. Abilitățile și cunoștințele avansate pe care le dezvoltați prin aceste module vor fi de neprețuit pe măsură ce avansați în carieră sau în continuarea cercetării.

Pe parcursul anului, veți finaliza, de asemenea, un proiect de disertație, susținut de un supervizor academic. Acesta va fi o oportunitate pentru dvs. de a demonstra tot ceea ce ați învățat și de a pune teoria în practică. Vă veți dezvolta abilitățile de manipulare a datelor, precum și capacitatea de a vă prezenta cercetarea cu acuratețe și în mod corespunzător.

În plus, disertația dumneavoastră poate fi finalizată în paralel sau secvențial cu un plasament în industrie. Acest lucru v-ar oferi posibilitatea de a dobândi experiență practică, în timp ce vă aplicați abilitățile și cunoștințele pentru a aborda o provocare din lumea reală, axată pe industrie. Această experiență practică și relevantă de a lucra pentru o organizație externă (și oportunitățile de relaționare pe care aceasta le aduce) este extrem de benefică atunci când solicitați locuri de muncă la sfârșitul cursului.

Acest curs este conceput pentru absolvenții care provin dintr-o gamă largă de discipline și care intenționează să urmeze o carieră în publicitate sau comunicare, sau care doresc să își reîmprospăteze competențele sau să se orienteze către o traiectorie bazată mai mult pe planificare. De asemenea, este potrivit pentru cei care doresc să întreprindă cercetări suplimentare în domeniul psihologiei publicității și în domenii conexe la nivel de doctorat.

**Evaluarea se face prin lucrări de curs și disertație**.

Cerințe de intrare / Admitere

Cerințe pentru studenții internaționali / Cerințe de limba engleză

Scorul testului academic IELTS (se acceptă și teste similare)

    • 7.0
    • Graduate Degrees
    • 6.5
    • Undergraduate Degrees
Obțineți sfaturi cu privire la ce cursuri fundamentale sunt cele mai potrivite pentru a studia în continuare la Psychology of Advertising, MSc, dacă nu îndepliniți cerințele minime în ceea ce privește scorul UCAS, A levels sau cerințele de limbă engleză.

2:1 diplomă Hons (Marea Britanie sau echivalent) în psihologie, marketing, publicitate, comunicare, media, jurnalism, comportament al consumatorului.

De asemenea, putem lua în considerare și candidații non-standard, vă rugăm să ne contactați pentru informații.

Este posibil să vă cerem să prezentați o calificare recunoscută în limba engleză, în funcție de naționalitatea dumneavoastră și de locul unde ați studiat anterior.

În mod normal, solicităm un test IELTS (academic) cu un punctaj general de cel puțin 7.0 și un minim de 6.0 la fiecare element al testului. Luăm în considerare și alte calificări de limbă engleză.

Costuri

Costul mediu de trai al studenților în Regatul Unit

Chirie£518
Apă, gaz, electricitate, internet (la domiciliu)£50
Cumpărături la supermarket£81
Îmbrăcăminte£35
Masă în oraș£33
Alcool£27
Comenzi la pachet / livrarea de mâncare£30
Ieșiri în oraș / divertisment (fără alcool, mâncare)£24
Vacanțe și excursii de weekend£78
Transport în oraș£17
Îngrijire personală / sport£20
Articole de papetărie / cărți£13
Telefon mobil/internet£13
TV prin cablu / servicii de streaming£7
Asigurare£51
Altele£1092
Media cheltuielilor de întreținere pentru studenți£95

Costurile pentru Londra sunt cu aproximativ 34% mai mari decât media, în principal din cauza chiriilor care sunt cu 67% mai scumpe decât media altor orașe. Pentru studenții care stau în cămine studențești, costurile cu apa, gazul, electricitatea, wifi sunt în general incluse în chirie. Studenții din orașele mai mici, unde cazarea se află la mică distanță de mers pe jos/cu bicicleta, costurile de transport tind să fie semnificativ mai mici.

Clasamentul Lancaster University în topurile din Marea Britanie și la nivel mondial.

Vezi toate cele 34 clasamente universitare pentru Lancaster University

Despre Lancaster University

Universitatea din Lancaster a fost înființată în 1964 și este situată în mediul rural din Lancaster. Campusul oferă o serie de facilități pentru studenții săi, inclusiv bănci și un oficiu poștal. Din punct de vedere academic, toate cursurile și programele acestei universități sunt acreditate și aprobate de MARP, ceea ce asigură că programele de studii livrate aici sunt stabilite la un standard ridicat. În ceea ce privește facilitățile, studenții au acces la o varietate de spații de studiu și de recreere menite să le îmbunătățească starea de bine, cum ar fi cursuri de meditație și de Tai Chi, precum și plimbări prin pădure.

Lista cu 452 cursuri de licență și masterat de la Lancaster University - Catalogul cursurilor

Componența studenților din Lancaster University

  • Things to know before you come to Lancaster University
  • Why did you come to Lancaster to study a postgraduate degree?
  • Things I wish I knew before coming to Lancaster University
  • 40 Questions with Lancaster University student Erin
  • My Favourite Spots in Lancaster

Unde se predă acest program

Cursuri similare

Program Universitate Satisfacția stu­denților În șo­maj Abandon șco­lar Taxa de școlarizare (Inter­național) Tariful UCAS Oraș
MA
(University of Greenwich)
- - - £16000 - Londra În campus part-time
Publicitate, marketing și mass-media MA
(University of Essex)
- - - £21700 - Colchester În campus part-time
MSc
(Kingston University)
- - - £17500 - Kingston-upon-Thames În campus cu normă întreagă
Practica media digitală: Design de publicitate, marketing și branding MA
(The University of Winchester)
- - - £17450 - Winchester În campus part-time
Publicitate MA
(Bournemouth University)
- - - £17500 - Poole În campus cu normă întreagă
MSc (PG)
(University of Hull)
- - - £13000 - Hull În campus cu normă întreagă
Managementul marketingului cu publicitatea MA
(University of Leeds)
- - - - - Leeds În campus cu normă întreagă
Psihologia publicității MSc
(Lancaster University)
- - - - - Lancaster În campus cu normă întreagă
Strategie publicitară creativă MSc
(Manchester Metropolitan University)
- - - - - Manchester În campus cu normă întreagă
Publicitate și comunicare de marketing MSc (PG)
(Nottingham Trent University)
- - - - - Nottingham În campus cu normă întreagă