Istituto Marangoni
Managementul mărcilor de modă și de lux MA
Istituto Marangoni - Istituto Marangoni

Forme de curs oferite

Informații principale despre curs

Recenzii ale studenților

Mai jos puteți vedea recenzii specifice cursurilor pentru 45 absolvenți la Fashion and Luxury Brand Management MA la Istituto Marangoni pentru fiecare dintre întrebările din chestionar în comparație cu media pentru toate cursurile din UK pentru Studii de afaceri.

Satisfacția generală a studenților
82 /100
45 total respondenți
NSS este comandat de Biroul pentru studenți.

Salariu

Nivelul de salarizare al tuturor absolvenților de din Marea Britanie (în principal licențiați)

  15 luni de la absolvire 3 ani după absolvire 5 ani de la absolvire
Salariul mediu £25139 £24753 £28961
Interval de 25-75 procente £21871 - £30502 £18376 - £32529 £21291 - £39327

Descrierea cursului

Rolul managerului de marcă este de a motiva, de a crea dorință și de a construi încrederea prin diverse canale în merchandising, marketing și comunicare, pentru a satisface așteptările viziunii și strategiei unei mărci de lux. Acest curs postuniversitar de un an la nivel postuniversitar Fashion & Luxury Brand Management (cu o durată de 15 luni la Londra și Paris - inclusiv stagiul de practică - și de 12 luni la Milano și Firenze) oferă cunoștințe aprofundate despre branding, în special pentru industriile de modă și de bunuri de lux.

Experții în gestionarea mărcilor știu exact unde sunt poziționate produsele lor, înțeleg pe deplin rolul lor pe piață și analizează în mod constant relațiile cu clienții. Cu toate acestea, sarcina managerului de marcă nu este doar de a atrage și de a păstra consumatorii, ci și de a îmbunătăți managementul practic și organizațional al unei mărci în cadrul organizației de modă - acest curs abordează ambele domenii; brandingul de lux împreună cu managementul afacerilor și abilitățile de organizare.

Participanții învață cum să adapteze tehnicile de comunicare, de marketing și de promovare pentru a atinge obiectivele de vânzare și să aplice pe deplin strategiile cheie ale afacerilor de lux. De asemenea, se concentrează asupra elementelor intangibile: relațiile cu clienții, impactul rețelelor de socializare și "experiența" consumatorului, cursul de modă face o analiză critică a elementelor mai tangibile ale brandingului; atributele produsului (calitate, caracteristici și design) și diferența dintre imaginea de marcă și identitatea mărcii, ambalajele și etichetarea.

Un manager de brand de succes lucrează la toate aceste aspecte. Acesta devine expert în luarea deciziilor cheie în materie de branding, inclusiv în ceea ce privește extinderea și repoziționarea mărcii, și învață cum să detecteze produsele mai slabe dintr-o colecție. Analiza publicului țintă și a mixului de marketing oferă o bază solidă pentru dezvoltarea strategiei de brand, împreună cu cercetări privind modul în care companiile de pe piața modei și a luxului își dezvoltă propria interpretare a poziționării brandului și elaborează strategii inovatoare. Impactul social media a schimbat fața comunicării, iar acest curs analizează găsirea echilibrului corect între imaginea de marcă a corporației, permițând participanților să creeze rețele prin intermediul noilor platforme media și virale - esențiale pentru succesul mărcilor de lux în prezent. Pe lângă studiul stilurilor din trecut și analiza tendințelor actuale și a previziunilor legate de "moda viitorului", participanții sunt capabili să se întrebe despre modul în care expresiile estetice și interpretările tendințelor sociale și culturale influențează poziționarea și imaginea de marcă.

Acest curs se adresează participanților care au studiat anterior la nivel de licență sau au experiență profesională dovedită, finalizând cursul cu abilități avansate de branding și management pentru diverse poziții în industria modei, a luxului și a creativității.

Locuri de muncă și perspective de carieră

La 15 luni de la absolvire, absolvenții acestui curs au fost întrebați despre ceea ce fac și dacă lucrează, despre locul de muncă actual și despre perspectivele lor.

Cerințe de intrare / Admitere

Tariful UCAS al studenților acceptați pentru acest curs

Cerințe privind limba engleză

Nivel Detalii suplimentare
IELTS (Academic) 6.5

Minim 5,5 în fiecare element

Obțineți sfaturi cu privire la ce cursuri fundamentale sunt cele mai potrivite pentru a studia în continuare la Fashion and Luxury Brand Management, MA, dacă nu îndepliniți cerințele minime în ceea ce privește scorul UCAS, A levels sau cerințele de limbă engleză.

O diplomă de gradul 1, 2.1 sau mai mare, într-un domeniu relevant înrudit de la o universitate din Marea Britanie sau un echivalent din străinătate.

Costuri

Taxe de școlarizare Managementul mărcilor de modă și de lux MA

Irlanda £23300
EU £32400
Anglia £23300
Irlanda de Nord (Marea Britanie) £23300
Scoția £23300
Țara Galilor £23300
Channel Islands £23300
Internațional £32400

Informații suplimentare privind taxele

Taxă de înscriere 4.400£

Taxa de școlarizare UK £ 18,900

Taxa de școlarizare International £ 28,000

Costul mediu de trai al studenților în Londra

Chirie£518
Apă, gaz, electricitate, internet (la domiciliu)£50
Cumpărături la supermarket£81
Îmbrăcăminte£35
Masă în oraș£33
Alcool£27
Comenzi la pachet / livrarea de mâncare£30
Ieșiri în oraș / divertisment (fără alcool, mâncare)£24
Vacanțe și excursii de weekend£78
Transport în oraș£17
Îngrijire personală / sport£20
Articole de papetărie / cărți£13
Telefon mobil/internet£13
TV prin cablu / servicii de streaming£7
Asigurare£51
Altele£1092
Media cheltuielilor de întreținere pentru studenți£95

Costurile pentru Londra sunt cu aproximativ 34% mai mari decât media, în principal din cauza chiriilor care sunt cu 67% mai scumpe decât media altor orașe. Pentru studenții care stau în cămine studențești, costurile cu apa, gazul, electricitatea, wifi sunt în general incluse în chirie. Studenții din orașele mai mici, unde cazarea se află la mică distanță de mers pe jos/cu bicicleta, costurile de transport tind să fie semnificativ mai mici.

Despre Istituto Marangoni

Istituto Marangoni International este o instituție privată care a fost fondată în 1935 la Milano. În prezent, școala oferă programe în numeroase orașe mari, iar printre acestea se numără și orașul Londra. Cursurile oferite variază de la programe de bază de 1 până la 3 ani și un program de masterat de 1 an în domeniile Modă și Design.

Lista cu 30 cursuri de licență și masterat de la Istituto Marangoni - Catalogul cursurilor

Componența studenților din Istituto Marangoni

studenți:
690
absolvenți universitari:
310
:
1000
  • Istituto Marangoni Campus London
  • I'M Alumni Collections ®evolution 2019 • The third edition
  • I'M Alumni • Istituto Marangoni
  • I'M Alumni Collections ®evolution • Interview with Tianyi Li
  • I'M ALUMNI • Alessandro Caccamo story

Unde se predă acest program

Istituto Marangoni London
map marker Afișați pe hartă

Cursuri similare

Program Universitate Satisfacția stu­denților În șo­maj Abandon șco­lar Taxa de școlarizare (Inter­național) Tariful UCAS Oraș
Managementul strategic al modei MSc (UG)
(University of the Arts London)
- 0% 5% - 166 Londra În campus cu normă întreagă
Styling de modă, regie creativă și conținut digital MA
(Istituto Marangoni)
- - - £27600 - Londra În campus cu normă întreagă
Marketing și management în domeniul modei MA
(London Metropolitan University)
- - - £2020 - Londra În campus part-time
MSc (Res)
(University of Huddersfield)
- - - £8000 - Huddersfield În campus part-time
Marketingul modei MA
(University of Huddersfield)
- - - £17600 - Huddersfield În campus cu normă întreagă
Marketingul modei MA
(University of Portsmouth)
- - - £18800 - Portsmouth În campus cu normă întreagă
Cumpărarea și comercializarea modei MA
(Istituto Marangoni)
- - - £32000 - Londra În campus cu normă întreagă
MA (Res)
(University of Huddersfield)
- - - £8000 - Huddersfield În campus part-time
MA/MSc
(University for the Creative Arts)
- - - £17500 - Canterbury În campus cu normă întreagă
Marketing în domeniul modei (cu experiență profesională) MA
(University of Portsmouth)
- - - £18800 - Portsmouth În campus cu normă întreagă