Grimsby Institute
Interpretare de muzică populară BA (Hons)
Grimsby Institute - Grimsby Institute

Informații principale despre curs

Recenzii ale studenților

Mai jos puteți vedea recenzii pentru cursuri de la 15 absolvenți de Popular Music Performance BA (Hons) și pentru alte cursuri de CAH25 de la Grimsby Institute pentru fiecare dintre întrebările din chestionar, comparate cu media pentru toate cursurile de licență din UK pentru CAH25.

NSS este comandat de Biroul pentru studenți.

Salariu

Nivelul de salarizare al tuturor absolvenților de din Marea Britanie (în principal licențiați)

15 luni de la absolvire 3 ani după absolvire 5 ani de la absolvire
Salariul mediu £21455 £18360 £22141
Interval de 25-75 procente £17911 - £25024 £13492 - £22848 £16777 - £27979

Descrierea cursului

Acest curs este validat de către Universitatea din Hull.

Contribuie la scena muzicală locală și națională prin interpretarea, scrierea de cântece, înregistrarea, vânzarea și promovarea de muzică nouă și inovatoare.

BA (Hons) Programul de interpretare a muzicii populare își propune să transforme studenții în membri de succes care să contribuie la industria muzicii populare locale, naționale și internaționale. Studenții noștri vor avea acces la spațiile noastre de repetiție și de interpretare live la standarde industriale, inclusiv la spațiul nostru de interpretare acustică informală Corner Lounge din noua clădire a Centrului Universitar și la teatrul de muzică live de 250 de locuri din cadrul Școlii de Artă.

Cele patru studiouri de repetiții includ cele mai noi echipamente de backline și sisteme profesionale de amplificare a sunetului PA. Pentru chitariști și basiști, dispunem de amplificatoare Marshall, Orange, Peavey și Blackstar, pentru a satisface multe stiluri, iar toboșarii noștri se pot bucura de trusele de tobe TAMA și Sonor de top. Cei care cântă la clape au posibilitatea de a folosi pianele noastre electrice Kurweil, Roland și Yamaha și pianul nostru cu coadă Bechstein. În fiecare sală de repetiții este disponibilă o sonorizare standard din industrie pentru chitariștii acustici și cântăreți, inclusiv microfoane Shure, mixere Yamaha și difuzoare Peavey. Pentru cei interesați să învețe despre sunetul live, echipamentul nostru live complet activ DB și pupitrele Allen și Heath sunt disponibile pentru utilizare live.

Echipa noastră de tehnicieni specializați, formată din experți în Pro Tools și Live Sound, va fi la dispoziția dumneavoastră pentru a vă ghida în procesul de repetiție, fără a mai menționa echipa noastră academică de înaltă calificare, formată din muzicieni activi, care produc continuu lucrări, scriu și înregistrează. Echipa noastră academică vă stă la dispoziție pentru a vă ajuta la fiecare pas, cu tutoriale individuale și o atitudine sensibilă și relaxată în ceea ce privește timpul petrecut în studioul de repetiții și accesul profesorilor. Pentru cei care doresc să dezvolte abilități suplimentare de înregistrare, studenții au posibilitatea de a studia calificări de producție recunoscute la nivel profesional, inclusiv cursul Avid Pro Tools 101 cu instructorul nostru Avid intern.

Toți studenții vor trebui să devină muzicieni activi, contribuind la scena muzicală încă de la începutul cursului prin participarea la o experiență reală, prin gestionarea și interpretarea în cadrul sesiunilor noastre live White Box.

Acest curs este conceput în principal pentru învățarea față în față, cu participarea la lecții în timpul orelor specificate în documentul de validare. Cu toate acestea, pot exista perioade de studiu în care guvernul recomandă TEC Partnership că nu este sigur să se deschidă campusurile sau există un acces limitat din cauza măsurilor de distanțare socială. În cazul în care campusul este închis, TEC Partnership va susține sesiunile online și vă va oferi sprijinul și resursele necesare de la distanță. În cazul în care accesul este limitat din cauza măsurilor de distanțare socială, se va adopta un model mixt, în care unele lecții se vor desfășura în grupuri mici, iar altele vor folosi sesiuni și sprijin online. Vom lua decizii cu privire la

Credem că demonstrarea abilităților practice este cea mai bună modalitate de a dezvolta o înțelegere a muzicii live și a muncii de performanță. Prin urmare, programul nostru este ponderat în favoarea dezvoltării și evidențierii activității practice (interpretare și compoziție etc.), completată de elemente scrise, inclusiv cercetări asupra practicienilor anteriori și comentarii de evaluare a progresului practic. În timpul tuturor modulelor, studenții sunt încurajați să prezinte lucrările în curs de desfășurare pentru a se asigura că toată lumea se află pe calea succesului.

Cerințe de intrare / Admitere

Obțineți sfaturi cu privire la ce cursuri fundamentale sunt cele mai potrivite pentru a studia în continuare la Popular Music Performance, BA (Hons), dacă nu îndepliniți cerințele minime în ceea ce privește scorul UCAS, A levels sau cerințele de limbă engleză.

Costuri

Taxe de școlarizare Interpretare de muzică populară BA (Hons)

Irlanda £8500 an 1
Channel Islands £8500 an 1
Anglia £8500 an 1
Irlanda de Nord (Marea Britanie) £8500 an 1
Scoția £8500 an 1
Țara Galilor £8500 an 1

Informații suplimentare privind taxele

Costurile de cazare sunt de 85-105 lire sterline pe săptămână. În plus față de cele de mai sus, studenții trebuie să aibă în posesie următoarele obiecte; Instrument propriu în stare bună de funcționare, plus accesorii (mină, baghete etc.), Papetărie (pixuri, hârtie și portofele de plastic), Căști, CD-uri blank, Dispozitiv de stocare (hard disk portabil sau stick USB mare).

Costul mediu de trai al studenților în Regatul Unit

Chirie£518
Apă, gaz, electricitate, internet (la domiciliu)£50
Cumpărături la supermarket£81
Îmbrăcăminte£35
Masă în oraș£33
Alcool£27
Comenzi la pachet / livrarea de mâncare£30
Ieșiri în oraș / divertisment (fără alcool, mâncare)£24
Vacanțe și excursii de weekend£78
Transport în oraș£17
Îngrijire personală / sport£20
Articole de papetărie / cărți£13
Telefon mobil/internet£13
TV prin cablu / servicii de streaming£7
Asigurare£51
Altele£1092
Media cheltuielilor de întreținere pentru studenți£95

Costurile pentru Londra sunt cu aproximativ 34% mai mari decât media, în principal din cauza chiriilor care sunt cu 67% mai scumpe decât media altor orașe. Pentru studenții care stau în cămine studențești, costurile cu apa, gazul, electricitatea, wifi sunt în general incluse în chirie. Studenții din orașele mai mici, unde cazarea se află la mică distanță de mers pe jos/cu bicicleta, costurile de transport tind să fie semnificativ mai mici.

Cum se aplică

Termenul limită pentru depunerea cererilor:

1 ianuarie 2025

Acesta este termenul limită pentru completarea și trimiterea cererilor pentru curs. Dacă universitatea sau colegiul mai are locuri disponibile, vă puteți înscrie după această dată, dar nu se poate garanta luarea în considerare a cererii dumneavoastră.

Posibile puncte principale:

• an 1 (Punct de start implicit)

Despre Grimsby Institute

Grimsby Institute este un colegiu care își concentrează ofertele academice asupra educației ulterioare, a învățământului superior și a experienței de muncă prin intermediul stagiilor de ucenicie. Campusul principal al institutului este situat în orașul portuar englez Grimsby. Studenții de la sediul din Nuns Corner se bucură de o atmosferă vibrantă și plină de viață, alături de alți aproximativ 16.000 de cursanți, și de acces la facilități precum un teatru, o sală de fitness, o grădiniță și multe altele.

Lista cu 50 cursuri de licență și masterat de la Grimsby Institute - Catalogul cursurilor

Componența studenților din Grimsby Institute

• What the students say about our BA (Hons) Digital Film & Television Production