Bournemouth University
Managementul marketingului turistic MSc (PG)
Bournemouth University - Bournemouth University

Forme de curs oferite

Informații principale despre curs

Recenzii ale studenților

Mai jos puteți vedea recenzii pentru cursuri de la 25 absolvenți de Tourism Marketing Management MSc (PG) și pentru alte cursuri de Antropologie de la Bournemouth University pentru fiecare dintre întrebările din chestionar, comparate cu media pentru toate cursurile de licență din UK pentru Antropologie.

Satisfacția generală a studenților
77 /100
25 total respondenți

Pe baza datelor provenite în principal de la studenți licențiați

NSS este comandat de Biroul pentru studenți.

Salariu

Salariul absolvenților de CAH15

Important: Datele salariale de mai jos nu sunt specifice fiecărui curs, ci conțin date despre toți studenții de Antropologie la universitate. Dată fiind metodologia de colectare a datelor, informațiile salariale se bazează în principal pe datele studenților licențiați.

  15 luni de la absolvire 3 ani după absolvire 5 ani de la absolvire
Salariul mediu £26000 £19500 £24000
Interval de 25-75 procente £23000 - £30000 £16500 - £23000 £19000 - £27500


Nivelul de salarizare al tuturor absolvenților de CAH15 din Marea Britanie (în principal licențiați)

  15 luni de la absolvire 3 ani după absolvire 5 ani de la absolvire
Salariul mediu £23516 £21086 £25186
Interval de 25-75 procente £20611 - £27195 £15914 - £26736 £19208 - £32667

Descrierea cursului

În cadrul acestui curs de conversie veți învăța principiile managementului marketingului turistic, oferindu-vă un cadru pentru a înțelege dezvoltarea afacerilor și planificarea marketingului într-o industrie globală, care evoluează din ce în ce mai rapid.

De ce să studiezi MSc Tourism Marketing Management la BU?

  • Studiați la una dintre cele mai bune zece universități clasate în lume pentru turism și ospitalitate
  • Dezvoltați o înțelegere critică a problemelor contemporane în marketing, puneți în discuție tendințele și explorați rolul IT și al social media în managementul și marketingul destinației
  • Examinați relațiile dintre experiența clientului și organizațiile de marketing, planificarea cercetării, bugetarea, strategiile de marketing și comunicarea
  • Alegeți să efectuați un stagiu de lucru opțional de 30 de săptămâni pentru a vă spori și mai mult capacitatea de angajare
  • Beneficiați de experimentarea unei noi țări și a unei noi culturi cu opțiunea de a studia un semestru în străinătate
  • Învățați de la personalul academic specializat, recunoscut la nivel internațional, care este implicat activ în cercetare și consultanță, asigurând că programul de studii este informat de cunoștințe și practici de ultimă oră.

Acreditarea cursurilor

Organismele de acreditare pentru acest curs sunt renumite în întreaga industrie pentru promovarea excelenței și a celor mai înalte standarde, toate acestea fiind reflectate în experiența BU Business School:

  • Recunoașterea ca un Institut de călătorie & Turism Centrul de Excelență semnifică BU ca o universitate de lider în industrie
  • Acreditarea de către Institutul de Management al Turismului asigură că acest curs îndeplinește standardele aliniate la nevoile sectorului turismului, îmbunătățind perspectivele de angajare viitoare atunci când absolviți

Acreditarea de către Chartered Institute for Archaeologists (CIfA), care lucrează în parteneriat cu University Archaeology UK (UAUK), recunoaște programele academice care oferă studenților competențe adecvate la locul de muncă, relevante atât pentru o carieră în mediul istoric, cât și pentru calitatea de membru CIfA la gradul de practician.

Locuri de muncă și perspective de carieră

La 15 luni de la absolvire, absolvenții acestui curs au fost întrebați despre ceea ce fac și dacă lucrează, despre locul de muncă actual și despre perspectivele lor.

Locuri de muncă actuale

Nivelul de calificare necesar pentru ocuparea postului după 15 luni

Locuri de muncă ale absolvenților acestui curs (15 luni după absolvire)

Exemplul de mai jos se bazează pe toți absolvenții de Tourism Marketing Management MSc (PG) la Bournemouth University

20% Profesioniști în domeniul finanțelor
20% Ocupații administrative
15% Ocupații elementare
15% Profesioniști asociați în afaceri și servicii publice
10% Ocupații în domeniul vânzărilor
5% Profesioniști în afaceri, cercetare și administrație
5% Profesii de secretariat și ocupații conexe
5% Profesioniști în domeniul tehnologiei informației
5% Ocupații în domeniul serviciilor pentru clienți

Notarea și timpul de studiu

Cerințe de intrare / Admitere

Tariful UCAS al studenților acceptați pentru acest curs

Cerințe pentru studenții internaționali / Cerințe de limba engleză

Scorul testului academic IELTS (se acceptă și teste similare)

    • 7.0
    • Bachelors
    • 7.0
    • Masters
    • 6.5
    • Graduate Degrees
    • 6.5
    • Undergraduate Degrees
Obțineți sfaturi cu privire la ce cursuri fundamentale sunt cele mai potrivite pentru a studia în continuare la Tourism Marketing Management, MSc (PG), dacă nu îndepliniți cerințele minime în ceea ce privește scorul UCAS, A levels sau cerințele de limbă engleză.

O diplomă de licență cu onoruri cu 2:2 în orice domeniu, sau echivalent. Dacă limba engleză nu este prima dvs. limbă, IELTS (Academic) 6.0 cu un minim de 5.5 în fiecare componentă sau echivalent.

Costuri

Taxe de școlarizare Managementul marketingului turistic MSc (PG)

Anglia £10250 an 1
Irlanda de Nord (Marea Britanie) £10250 an 1
Scoția £10250 an 1
Țara Galilor £10250 an 1
Channel Islands £10250 an 1
Irlanda £10250 an 1
EU £17000 an 1
Internațional £17000 an 1

Informații suplimentare privind taxele

Toate taxele sunt exprimate în lire sterline și sunt pe an. Taxele de școlarizare vor fi aceleași pentru fiecare an al cursului dumneavoastră. Taxe în timpul anului de plasament (dacă este cazul): £1,850.

Vizitați site-ul web al Universității Bournemouth pentru detalii complete.

Costul mediu de trai al studenților în Regatul Unit

Chirie£518
Apă, gaz, electricitate, internet (la domiciliu)£50
Cumpărături la supermarket£81
Îmbrăcăminte£35
Masă în oraș£33
Alcool£27
Comenzi la pachet / livrarea de mâncare£30
Ieșiri în oraș / divertisment (fără alcool, mâncare)£24
Vacanțe și excursii de weekend£78
Transport în oraș£17
Îngrijire personală / sport£20
Articole de papetărie / cărți£13
Telefon mobil/internet£13
TV prin cablu / servicii de streaming£7
Asigurare£51
Altele£1092
Media cheltuielilor de întreținere pentru studenți£95

Costurile pentru Londra sunt cu aproximativ 34% mai mari decât media, în principal din cauza chiriilor care sunt cu 67% mai scumpe decât media altor orașe. Pentru studenții care stau în cămine studențești, costurile cu apa, gazul, electricitatea, wifi sunt în general incluse în chirie. Studenții din orașele mai mici, unde cazarea se află la mică distanță de mers pe jos/cu bicicleta, costurile de transport tind să fie semnificativ mai mici.

Clasamentul Bournemouth University în topurile din Marea Britanie și la nivel mondial.

Vezi toate cele 26 clasamente universitare pentru Bournemouth University

Despre Bournemouth University

Înființată în 1976, Universitatea Bournemouth este situată în orașul de coastă Poole, în sud-vestul Angliei. Aflată la doar 20 de minute cu bicicleta de plaja Bournemouth, această universitate a obținut numeroase premii atât ca furnizor de educație, cât și de locuri de muncă. Pe lângă cursurile și programele de renume pe care le oferă, Universitatea Bournemouth acordă o importanță deosebită celor peste 130 de cluburi studențești de la fața locului, pe care le consideră esențiale pentru a-i face fericiți pe studenți, dar și pentru a le oferi mijloacele de a adăuga noi abilități și experiențe în CV-ul lor. excelentă pentru cei care se bucură de plimbări în apropierea litoralului și de o viață socială plăcută și diferită. Locația Universității Bournemouth este excelentă pentru restaurante, baruri și opțiuni de vânzare cu amănuntul.

Lista cu 205 cursuri de licență și masterat de la Bournemouth University - Catalogul cursurilor

Componența studenților din Bournemouth University

  • Ajith from India
  • Why I chose to study at Bournemouth University - Stian Kronborg
  • How I chose to study at Bournemouth University - Adbe Ali
  • Bournemouth is the perfect fit for international students

Unde se predă acest program

Talbot Campus
map marker Afișați pe hartă

Cursuri similare

Program Universitate Satisfacția stu­denților În șo­maj Abandon șco­lar Taxa de școlarizare (Inter­național) Tariful UCAS Oraș
Economia afacerilor cu marketing MA (Hons)
(University of Dundee)
68% 10% 0% £20900 174 Dundee În campus cu normă întreagă
Economie de afaceri cu marketing și istorie MA (Hons)
(University of Dundee)
87% 10% 0% £20900 172 Dundee În campus cu normă întreagă
Economia afacerilor cu marketing și politică MA (Hons)
(University of Dundee)
68% 10% 0% £20900 174 Dundee În campus cu normă întreagă
Economie de afaceri cu Marketing și Psihologie MA (Hons)
(University of Dundee)
75% 2% 6% £20900 173 Dundee În campus cu normă întreagă
Afaceri internaționale cu marketing MA (Hons)
(University of Dundee)
72% 5% 7% £20900 175 Dundee În campus cu normă întreagă
Economie de afaceri cu Marketing cu spaniolă MA (Hons)
(University of Dundee)
68% 10% 0% £20900 174 Dundee În campus cu normă întreagă
Afaceri cu marketing MA (Hons)
(The University of Edinburgh)
72% 2% 0% £26500 212 Edinburgh În campus cu normă întreagă
Economie de afaceri cu Marketing cu franceză MA (Hons)
(University of Dundee)
68% 10% 0% £20900 174 Dundee În campus cu normă întreagă
Economia afacerilor cu marketing și geografie MA (Hons)
(University of Dundee)
68% 10% 0% £20900 179 Dundee În campus cu normă întreagă
Marketing digital MSc
(University of Huddersfield)
- - - £18700 - Huddersfield În campus cu normă întreagă